Нацрада з питань телебачення не продовжила ліцензію групі каналів “112-Україна”

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення не продовжила ліцензію регіональним мовникам каналу “112-Україна”. Таке рішення Рада одноголосно прийняла сьогодні, пише “УП“. Причиною відмови стало те, що канал змінив програмну концепцію, а Нацрада неодноразово (більше […]

Оприлюднили перелік компаній, які матимуть дозволи на тимчасове мовлення на непідконтрольних територіях Криму й Донбасу

Про це повідомляє член Національної ради України з питань телерадіомовлення Сергій Костинський. Анонсується, що з  жовтня слухачі і глядачі радіо- та телеефірів анексованого Криму а також Донбасу слухатимуть 75 % програм українською мовою.   Раніше повідомлялося, […]

Телеканали “ДНР” і Росії припинили мовлення в Донецьку

2 серпня близько 19:00 припинив мовлення телеканал ДНР під назвою «Перший республіканський». Як повідомляє «УРА-Информ.Донбасс», зупинилося мовлення взагалі аналогового телебачення (прийом на так звані «домашні», «вуличні» антени), не працює і цифрова система Т2. «Мовлення немає […]

ОБСЄ закликає відновити мовлення українських телеканалів на Донбасі

Спеціальна моніторингова місія ОБСЄ в Україні наголошує на важливості відновлення мовлення українських телеканалів у Луганській і Донецькій обл. України. Про це сьогодні на брифінгу повідомив речник місії ОБСЄ Майкл Боцюрків.

Технічні нюанси чи симпатія – телеканал Ахметова сепаратисти майже не відключають

У Луганській та Донецькій областях, де сепаратисти відключають з ефіру  українські канали, найменше постраждав канал «Україна». Його трансляція  доступна в 24 містах з 27-ми. Такий висновок «Телекритика» зробила після аналізу інформації про відключення українських каналів […]

У Донецьку на радіо “Ера” йде пропаганда сепаратистів з “ДНР”

У Донецьку на частоті радіо “Ера” йде мовлення сепаратистів, які агітують за “Донецьку народну республіку”. Про це повідомляють очевидці.

Адміністрація АР Крим відключила ефірне мовлення телеканалу «1+1»

Про це стало відомо ТСН з власних джерел. За даними таке розпорядження надійшло безпосередньо від самопроголошеного прем’єра Криму Аксьонова. На частотах «1+1», зараз транслюється канал «Росія» Такими діями і розпорядженнями ті, хто себе називає себе […]