Скандальний телеміст між Україною і РФ: як не вибухнула інформаційна “бомба” Кремля (Відео)

ф1Миттєва і різко негативна реакція українського суспільства і політикуму на задум Росії вчинити провокацію в Україні за допомогою телемосту призвела до того, що інформаційна “бомба” Кремля так і не вибухнула в Україні.

Оцінити діяльність українського телеканалу NewsOne, який 12 липня збирався проводити телеміст із російським телеканалом-рупором Кремля, в українському інформаційному просторі ще має Нацрада з питань телебачення і радіомовлення, натомість ГПУ вже оцінила цю діяльність з правової точки зору, почавши кримінальне провадження.

Остерігаючись санкцій за співпрацю з забороненим в Україні телеканалом “Россия24” і через скандал, NewsOne менше, як за добу після анонсу, скасував проведення телемосту між Україною і Росією.

Читайте також: Кремлівський пропагандист анонсував телеміст з українським телеканалом Медведчука між РФ і Україною (Відео)

Сама ідея проведення телемосту з країною-агресором викликала різку негативну реакцію українського суспільства.

Читайте також: «Ми попереджаємо», — у партії Порошенка жорстко зреагували на анонс телемосту з російськими окупантами

Під будівлею телеканалу відразу ж зібрались на протест як патріотичні політичні партії України, так і активні громадяни.

Читайте також: «Давайте поговорим», — Зеленський екстрено звернувся до українців і Путіна (Відео)

Саме миттєва реакція і тиск українського суспільства змусили реагувати на заплановану провокацію Кремля українських політиків і органи найвищої влади України.

Читайте також: Пропозиція Зеленського про переговори з Путіним у новому форматі застала Кремль зненацька

Інформаційна бомба, що її готував Кремль, напередодні парламентських виборів в Україні так і не вибухнула.

Читайте також: Український телеканал NewsOne відмовився від телемосту з Росією у зв’язку з «загрозою нападу на канал»

Як українське громадянське суспільство і політикум не дали відбутись скандальному телемосту – у сюжеті Факти ICTV

Читайте також: Генпрокурор України заявив про початок слідства через телеміст РФ і України: власник і ведучий українського телеканалу вже на допиті