Російські ЗМІ вкотре «попалились» на брехні

rosiyski_zmi_3

Російське державне телебачення вкотре використало відеозапис, що вводить в оману глядача, в сюжеті про конфлікт на сході України.

Як повідомляє Depo.Донбас із посиланням на Російську службу Бі-Бі-Сі, йдеться про сюжет «Донбас розстрілюють під фашистські марші з радянських гармат» у передачі «Вести недели», де кореспондент «Росії 1″ звинувачує українських військовослужбовців із батальйону «Азов» у злочинах.

У сюжеті йдеться про обстріл контрольованого «ДНР» села Безіменне, який, за твердженням «Вестей недели», стався 9 травня і був «найжорстокішим» у цьому році.

Читайте також: Мати полоненого солдата РФ розповіла правду про російські ЗМІ

Як розповідає кореспондент телеканалу Олександр Сладков, «били по центру села, де покладали квіти до пам’ятника воїнам, загиблим у Великій Вітчизняній Війні».

Він також говорить, що для обстрілу використали стару радянську гармату. Його слова супроводжуються відеозаписом, на якому видно, як кілька людей стріляють із гармати, а голос говорить за кадром: «Ми стріляємо з гармати 43 року по російських окупантах».

Крім того, в сюжеті демонструється інтерв’ю одного з бійців «Азова» з позивним Яр, який розповідає, що йому з товаришами по службі хотілося постріляти зі старої гармати і в підсумку це вдалося.

Проте на відео видно нестиковки — на кадрах із гарматою з підписом «Україна 9 травня 2017 року» на деревах зовсім немає листя, а на кадрах, де показано, як снаряди б’ють по селищу, всі дерева вже зелені …

Черговий фейк пропагандистів телеканалу Росія 1: старе відео Азова видали за запис обстрілу села на Донбасі 01

Насправді кадри пострілів з гармати й інтерв’ю вперше були опубліковані на каналі AZOV media в Youtube ще 23 листопада 2015 року.

Черговий фейк пропагандистів телеканалу Росія 1: старе відео Азова видали за запис обстрілу села на Донбасі 02

Телеканал «Росія 1″ раніше вже потрапляв у скандали через використання недостовірних відеозаписів у сюжетах, які звинувачують українських військових у військових злочинах. Так, у травні 2014 року телеканал, демонструючи нібито жорстокість українських військових, використовував відео 2012 року з Північного Кавказу.

Тоді гендиректор інформаційного агентства «Росія сьогодні» і ведучий «Росії 1″ Дмитро Кисельов назвав це «випадковою помилкою». «Помилка, але в жодному разі не маніпуляція», — казв він.

 

 


 

 

 

Мітки: , , ,
Поділитись новиною з друзями в соціальних мережах

КОМЕНТУЙ У FACEBOOK

    Коментарі закриті.

TOP 100

Facebook